28 septembrie 2010

Opel Astra, cea mai vândută compactă în 5 uşi

  • Modelul s-a impus în vânzările primelor 8 luni, surclasând rivalii tradiţionali
  • Opel a înregistat în august 9.2% cotă de piaţă, un record al mărcii pentru România
  • Noua generaţie a modelului a fost lansată la noi în ţară la începutul anului
Cu 314 de unităţi livrate în luna august, Opel Astra este cel mai bine vândut model al clasei C, fiind totodată al doilea cel mai vândut model de import din România.
Tot în luna august, cota de piaţă a Opel a atins un nou maxim lunar, de 9.2%, conform statisticilor privind înmatriculările.
La nivel european, noul Opel Astra a înregistrat 200.000 de comenzi până în acest moment, cu 20.000 mai multe decât targetul pentru întregul an.
Succesul Astra se datorează atât raportului calitate preţ, cât şi dotărilor tehnice inovatoare şi noului limbaj de design al Opel. Noua generaţie Astra aduce în clasa autovehiculelor compacte multe echipamente de confort şi de siguranţă din segmentul superior. Sunt disponibile tehnologii de excepţie, cum ar fi şasiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, o cameră frontală care recunoaşte semnele de circulaţie (funcţională doar în unele ţări din sud-estul Europei) şi tehnologia scaunelor cu cele mai bune caracteristici ergonomice.
Numeroase premii certifică succesul la public, dar şi aprecierea profesioniştilor
Eleganta compactă a primit 16 premii, inclusiv titlul “Volanul de Aur“, acordat în urma votului a 40 de milioane de cititori europeni ai revistei AutoBild, dar şi prestigiosul premiu de design “red dot”. Acesta este acordat de către un juriu internaţional de experţi în design care îşi bazează analiza pe gradul de inovare, funcţionalitate şi calitate al produselor.
Publicul român a desemnat prin vot titlul de “Maşina nr. 1” pentru Opel Astra şi “Marca nr. 1” pentru Opel în cadrul competiţiei "Premiile AutoMondial".
“Este un semn de enormă încredere în marca Opel”, a transmis în luna martie votanţilor români Alain Visser, Vicepreşedinte Vânzări şi Marketing Opel/Vauxhall. “Suntem decişi să continuăm să aducem în piaţa auto maşini dezvoltate cu tehnologie germană, frumoase şi de foarte bună calitate, precum Astra, precum noul Meriva, şi multe altele în viitor. Vă mulţumim, suntem foarte mândri de aceste titluri”, a continuat Visser.
Noul Astra a primit şi titlul de “Maşina Anului 2010” acordat de Uniunea Ziariştilor şi Editorilor Auto din România, fiind declarat mai bun decât 35 de alte modele. De altfel, publicul român şi-a manifestat preferinţa pentru a zecea generaţie a Opel Astra în competiţiile organizate de site-urile Automarket.ro, Auto.ro şi Drive-test.ro, Astra impunându-se prin Design, raportul Calitate/Preţ şi "Best drive".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu