17 septembrie 2010

Opel: Modelele anului viitor vin cu sisteme de propulsie mai eficiente

  • Corsa: motorul 1.3 CDTI este acum disponibil cu tehnologia Start/Stop
  • Astra: motoare 1.7 CDTI mai eficiente şi un nou motor 1.4 Turbo de 88 kW/120 cp adăugat în gamă
  • Meriva: trei noi motoare diesel inclusiv ecoFLEX cu emisii de CO2 de 119 g/km
  • Insignia: 2.0 CDTI acum cu Adaptive 4x4; varianta ecoFLEX cu emisii reduse de CO2
  • Gama de autovehicule comerciale uşoare: versiune actualizată Vivaro şi o generaţie Movano complet nouă
Rüsselsheim. Inginerii Opel nu se culcă niciodată pe laurii victoriei şi pentru gama de modele ale anului 2011 au adus îmbunătăţiri semnificative în materie de consum de carburant şi emisii de CO2. A fost introdusă tehnologia Start/Stop, iar gama Insignia combină acum propulsia diesel cu sistemul de tracţiune integrală adaptivă de la Opel.

Corsa: acum cu tehnologie Start/Stop şi motoare de top mai eficiente OPC
Tehnologia Start/Stop este disponibilă opţional pentru Corsa 1.3 CDTI de 55 kW/75 cp, de asemenea pentru Corsa Van, o premieră în segmentul furgoanelor. În loc să funcţioneze la ralanti la un semafor sau o trecere de cale ferată, motorul se va opri automat când şoferul acţionează treapta neutră şi eliberează pedala de ambreiaj. Când semaforul trece la culoarea verde, şoferii apasă pur şi simplu pedala de ambreiaj pentru a reporni motorul, schimbă în treapta întâi şi demarează. Eliminând funcţionarea la ralanti, motorul emite mai puţine gaze de seră şi generează mai puţin zgomot.

Vârful de gamă, atrăgătorul Corsa OPC, obţine performanţe uluitoare cu motorul său turbo cu cilindree de 1,6 litri şi putere de 141 kW/192 cp, prezentând o impresionantă reducere a consumului de carburant de 0,6 l/100 km, echivalentă cu o diminuare cu 9,5 procente a emisiilor de CO2. Această unitate super-eficientă catapultează Corsa OPC de la zero la 100 km/h în doar 7,2 secunde.

Cea mai recentă gamă Corsa cuprinde o serie revitalizată de sisteme de propulsie cu un consum de carburant şi emisii de CO2 reduse cu până la 13 procente – precum şi o putere mai mare în majoritatea situaţiilor de utilizare. Pe lângă sporirea eficienţei motorului, inginerii Opel au oferit gamei Corsa şi o reproiectare completă a şasiului, efectuând modificări la arcuri, amortizoare, bare antiruliu şi puntea spate, menite să îmbunătăţească nivelul de confort la rulare, fără a face compromisuri în ceea ce priveşte agilitatea şi plăcerea de a conduce. O nouă calibrare a servodirecţiei electrice (EPS), un software actualizat, precum şi utilizarea unui nou material pentru mecanismul de direcţie asigură, de asemenea, un control mai bun şi reacţii îmbunătăţite ale sistemului de direcţie.

Meriva: gamă extinsă de motoare diesel
Noul campion al flexibilităţii de la Opel, a doua generaţie a modelului Meriva, este acum disponibil cu trei noi motoare diesel, prezentând o ofertă completă de opt sisteme de propulsie puternice. Drept urmare, clienţii beneficiază de cea mai bună gamă de motorizări din această clasă, ce cuprinde cinci motoare diesel şi trei motoare pe benzină, cu puteri de la 55 kW/75 cp la 103 kW/140 cp. 

Noua variantă 1.3 CDTI ecoFLEX combină o putere sporită cu 21 de procente (70 kW/95 cp) cu emisii reduse cu 11,2 procente (119 g/km CO2) faţă de predecesorul său (55 kW/75 cp). Alte noutăţi sunt cele două versiuni mai puternice ale motorului 1.7 CDTI disponibile cu transmisia manuală cu 6  trepte de viteză şi dezvoltând puteri de 81 kW/110 cp şi 96 kW/130 cp, cu un cuplu de până la 300 Nm şi un consum mediu combinat de 5,2 litri la 100 km.

Astra hatchback: o gamă mai mare de sisteme de propulsie
Completând noua familie Astra, versiunea station wagon, Astra Sports Tourer, va fi dezvăluită la Mondial de l’Automobile din Paris (2 – 17 octombrie). Aceasta va fi lansată pe piaţă la sfârşitul anului.
La fel ca în cazul modelului Astra hatchback, gama de motoare pe benzină este extinsă prin introducerea variantei de 88 kW/120 cp a motorului turbo cu cilindree de 1,4 litri, împreună cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză. Acesta consumă doar 5,9 l la 100 km (şi are emisii de CO2 de 138 g/km) şi este oferit în plus faţă de versiunea de 103 kW/140 cp, care este acum disponibilă şi cu transmisia automată cu şase trepte de viteză.

O reglare mai fină efectuată de inginerii Opel specializaţi în sisteme de propulsie a avut drept rezultat şi o reducere cu patru procente a consumului combinat şi a emisiilor de CO2 atât pentru versiunea de 81 kW/110 cp cât şi pentru cea de 92 kW/125 cp ale motorului 1.7 CDTI, valorile respective ajungând la 4,5 l/100 km şi 119 g/km CO2.

De asemenea, Astra poate acum beneficia pentru prima dată de combinaţia dintre suspensia adaptivă mecatronică FlexRide de la Opel şi şasiul Sport mai coborât şi mai  rigid.

Gama Insignia: plus de economie, rafinament şi stil
Modelele ecoFLEX Insignia – care includ versiunile sedan, hatchback şi Sports Tourer station wagon – au suferit o serie de îmbunătăţiri tehnice care au avut drept rezultat o reducere de cinci procente a consumului în ciclul combinat şi a emisiilor de CO2.

Cu motorul 2.0 CDTI care dezvoltă 96 kW/130 cp sau 118 kW/160 cp, cele mai recente variante Opel Insignia ecoFLEX sedan consumă acum doar 4,9 l de carburant la 100 km, având emisii de CO2 de 129 g/km. Pentru Sports Tourer, noile valori sunt de 5,1 litri şi respectiv 134 g/km. În multe ţări europene, aceste modele le permit clienţilor persoane fizice precum şi proprietarilor de parcuri auto să-şi maximizeze beneficiile referitoare la taxele auto.

În plus, toate motoarele diesel disponibile pentru Insignia au beneficiat de îmbunătăţiri care au redus zgomotul mecanic şi cel produs de procesul de combustie, contribuind la un rafinament mai mare la rulare şi scăderea nivelului de vibraţii în habitaclu. Pentru a încuraja o conducere economică, indicatorul de schimbare într-o treaptă superioară de viteză amplasat pe panoul de instrumente este acum dotare standard în combinaţie cu toate transmisiile manuale.

Cererea puternică pentru sistemul de tracţiune integrală adaptivă în dotarea modelului Insignia a încurajat în prezent Opel să combine pentru prima dată tracţiunea integrală cu propulsia diesel. Inteligentul sistem poate fi combinat cu motorul 2.0 CDTI de 118 kW/160 cp, oferind şoferilor Insignia toate beneficiile în materie de stabilitate, tracţiune şi manevrabilitate asigurate de Adaptive 4x4, precum şi caracteristicile de conducere economică, tipice pentru un diesel.

Designerii de interior Opel menţin, de asemenea, imaginea modelului Insignia contemporană şi în tendinţe. Interiorul modelelor Sport şi Cosmo este acum disponibil cu tapiţerie premium de piele „Indian Summer”, într-o culoare caldă, asemănătoare coniacului. Aceasta constituie o puternică declaraţie de modă, cu o percepţie a calităţii subliniată de cusăturile distinctive de pe scaune, inserţiile din scaune, volan şi schimbătorul de viteze. „Tăişul” emblematic Insignia este prezent şi în cusăturile scaunelor şi în covoare.
Pentru un aspect sportiv, noul Sport Edition Pack de la Opel cuprinde un interior jet black pentru variantele Sport şi Cosmo. Acesta adoptă pachetele de interior şi exterior OPC Line ce constau dintr-un volan sport şi un schimbător de viteze îmbrăcate în piele, pedale din aluminiu şi o căptuşeală de culoare neagră pentru habitaclu. Exteriorul se caracterizează prin bare de protecţie mai joase în faţă şi spate, praguri laterale mai late şi jante de aliaj de 19 sau 20 de inch.

Gama de autovehicule comerciale uşoare Opel: un model pentru orice nevoie
Modelul Opel Vivaro îmbunătăţit prezintă noi puncte de atracţie, care includ o gamă de motoare diesel eficiente, mai economice şi un post de conducere reproiectat, în timp ce oferta pentru infotainment cuprinde acum patru sisteme noi. Versiunile motorului 2.0 CDTI, ce dezvoltă o putere de 66 kW/90 cp şi 84 kW/114 cp sunt disponibile acum cu un filtru de particule diesel (DPF). Consumul redus de carburant al celor două motoare 2.0 CDTI cu tehnologie DPF asigură un potenţial pentru economii suplimentare în materie de costuri de funcţionare. În funcţie de model şi versiune, consumul combinat se situează între 7,5 şi 7,8 l/100 km. Varianta Combi ecoFLEX este la fel de puternică, având un consum optimizat de doar 7,4 l/100 km.
Noul Opel Movano, lansat recent, se distinge prin tehnologii inovatoare şi o funcţionalitate şi o economie uimitoare. Gama extinsă de tipuri de caroserie disponibilă cu modelul din 2011 include şi autovehicule cu conversii speciale. Gama amplă demonstrează în mod impresionant extraordinara versatilitate şi flexibilitate ale modelului Movano.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu